Branding without spending

Branding without spending

Jasmijn Rijcken

Jasmijn Rijcken is de marketingmotor achter veel bekende start-ups. Ze bouwt merken zoals Miskeen en VANMOOF stadsfietsen, liefst uit het niets, maar altijd op basis van creatieve en verrassende methodes. Inmiddels runt ze al jaren haar bureau Rijcken & Co en helpt ze de meest uiteenlopende bedrijven, van enorme corporaties tot start-ups.

Tijdens KOP500 zal Jasmijn je eerst vertellen hoe ze met een minimaal budget een kledingmerk naar de top kreeg, puur door slim te denken en veel samen te werken. Vervolgens ontdek je tijdens de ‘Nu jij-workshop’ hoe je jouw bedrijf naar een hoger niveau kunt tillen door slimme samenwerkingen aan te gaan, op te vallen, te verleiden en op een andere manier naar marketing en bedrijfsvoering te kijken. Na afloop ga je naar huis met een mini ‘branding-without-spending-plan voor jouw bedrijf (inclusief actiepunten!) in je broekzak.

Verrassend element! Tijdens deze sessie pitcht een ambitieuze start-up zijn idee voor een duurzame innovatie. Laat je inspireren, geniet van de aanstekelijke energie en wie weet kan je hem (of haar) vanuit jouw eigen ervaring of expertise verder helpen!

Overige sprekers